(0362) 40-60-06
 
+38(094) 967-60-06

 

Мій кошик
Кіл-ть в кошику: 0
на суму: 0 грн. Оформити замовлення
Ви шукали 0450904150
skoda
 
 
 

Повернення товару.

          

          Повернення товару потрібно здійснювати через оператор експрес-доставки "Нова Пошта" ( Повернення товару оплачує відправник )

             Рівне, Відділення N1: вул. Князя Володимира 109а  отримувач Балаба А.А.

              або особисто в будь-який з наших магазинів 

       

 

          Поверненню не підлягають такі групи товарів:

        - бампер

        - капот

        - крило

        - захист двигуна
        -
Quick Brake
        -
ERT


Для повернення товару необхідно дотримуватися таких умов:

  • дотримуватись терміну повернення (обумовленого в договорі про співпрацю) з моменту здійснення покупки ,але не більше 14 днів (якщо товар продавався зі складу), та не більше 10 днів (якщо товар продавався під замовлення).
  • виріб не повинен мати механічних пошкоджень та ознак, що вказують на спроби його встановлення
  • збережено товарний вигляд та не пошкоджена упаковка
  • є в наявності накладна на повернення (обов’язково для всіх клієнтів).

Форма накладної на повернення повинна містити такі дані :

  • Код і назва карточки клієнта;
  • код і назва товару, що повертається;
  • кількість одиниць товару, що повертається;
  • номер накладної, згідно якої був отриманий товар (накладна на повернення не обов’язково повинна бути віддрукованою).

Наприклад,

СН800   Іванов Іван Іванович, повернення згідно накладної №12345 від 01.01.13

1.

FB 02345

Сайлентблок

60,00грн

1

К-т

60,00грн

2.

ОЕ 020311373D

Підшипник

150,00грн

2

шт

300,00грн

 

Для регіональних клієнтів:

Товар повинен бути надійно запакований та мати на упаковці підпис з даними відправника.

Для зручності наших клієнтів ми пропонуємо послугу зустрічі товару у перевізника (клієнта) та транспортування його на центральний склад власним транспортом компанії, за умови оплати клієнтом вартості пересилки даного товару перевізникові.

 

Перед тим, як відправляти товар перевізником, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно повідомити кур’єру дату, час і місце прибуття транспорту перевізника (для 100% гарантії отримання ним посилки у визначений час).

 

 

  Гарантії та порядок розгляду рекламацій.

 

 

Термін прийняття рекламації на  продукцію залежать від її типу, а саме:

  • Автозапчастини              12 місяців (у разі, якщо не виданий гарантійний лист з вказаним строком гарантії)
  • Деталі кузова                  3 місяці
  • Деталі оптики                  6 місяців
  • Радіатори                        12 місяців

Претензії розглядаються у випадках, коли:

  • виявлено заводський брак на протязі періоду дії гарантії
  • виявлено невідповідність геометричних розмірів деталі в момент встановлення її на авто (кузовні запчастини, радіатори)
  • виявлено невідповідність запчастини її заводському номеру
  • виявлено механічні пошкодження, що виникли під час доставки

У разі виявлення механічних пошкоджень товару під час доставки, клієнту необхідно протягом доби, не пізніше, повідомити про це працівника складу або відділу логістики. В іншому випадку претензії до якості товару прийматися не будуть.

 

 

 Для задоволення претензії по рекламації клієнт повинен скласти акт встановленого зразка та відправити його разом із товаром на склад компанії «Еней – Моторс». Термін задоволення претензії – 1 місяць.

 

Бланк акта рекламації (завантажити)
Бланк заказ-наряд (завантажити)

     
УВАГА!   Якщо вищезгадані умови не будуть виконані, служба гарантійної підтримки має право на відмову у задоволенні претензій.

 



Ви маєте можливість поставити питання, що Вас цікавлять, та отримати повнішу інформацію, зв’язавшись з нашим офісом.